По буднях з 10:00 до 18:00, субота з 10:00 до 14:00

Тут ви знайдете інформацію про методи та позитивне вирішення ситуацій, коли була необхідність повернення замовлення або скарги.

Відмова від купівлі товару (якщо замовлення ще не відправлене). За умови якщо замовлення ще не відправлене, клієнт може відмовитися від нього. Ми повернемо оплачену ним суму за мінусом розрахунково-касового обслуговування (комісії).

Повернення замовлення Клієнт має право повернути замовлення після його отримання у разі виявлення неналежної якості продукції*, або отримання продукту із закінченим терміном придатності. У разі виявлення вищенаведених дефектів ми повернемо вам кошти у повному обсязі.

*Під неналежною якістю продукції у даному випадку варто розуміти:

**Заявка на повернення товару приймається не пізніше 14 календарних днів, з дня його отримання клієнтом.